Programy nauczania realizowane w roku szkolnym 2024/2025:

„Programu wychowania przedszkolnego” – Wiesława Żaba- Żabińska, Wioletta  Majewska, Renata Paździo -MAC Edukacja: program został opracowany w oparciu o przepisy prawa oświatowego oraz obowiązującą podstawę programową. Głównym założeniem programu jest wszechstronny rozwój dzieci oparty na pedagogice transgresywnej, która aktywuje u dzieci umiejętności związane z edukacją społeczną, językową, poznawczą, artystyczną i zdrowotną, które wpływają na rozwój kompetencji kluczowych, takich jak: rozumienie i tworzenie informacji, wielojęzyczność, kompetencje matematyczne oraz kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, kompetencje cyfrowe, kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się, kompetencje obywatelskie, kompetencje w zakresie przedsiębiorczości oraz kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej.

„Język angielski w wychowaniu przedszkolnym”- M. Szpotowicz, M. Szulc -Kuparska:

„W krainie zmysłów- wykorzystanie elementów metody integracji sensorycznej w pracy z grupą przedszkolną” – Natalia Przybylska

„English time”- Joanna Bryl- Ciesielska: celem głównym programu jest umożliwienie dzieciom nawiązania komunikacji werbalnej w języku angielskim poprzez uczestnictwo w zabawach słowno- ruchowych, tworzenie atmosfery zabawy, która w przypadku najmłodszych uczniów sprzyja nauce, motywowanie, zachęcanie oraz stwarzanie sytuacji sprzyjających odkrywaniu świata, oraz wykorzystywanie naturalnych predyspozycji dziecka do rozwijania umiejętności językowych.

„Mój świat emocji”- Joanna Bryl- Ciesielska: program ten ma na celu uświadomienie dzieciom wartości wynikających z poznania i zrozumienia własnych stanów emocjonalnych oraz uczuć innych osób, tworzenie strategii radzenia sobie z emocjami w różnych sytuacjach.

„Mówię coraz lepiej” -Joanna Sobkowiak: